Az esetek nagy többségében kollegánk személyesen fogja átvenni a kulcsokat a vendégtől. A vendég távozása után pedig a leltár alapján részletesen végig nézzük, hogy minden rendben van e. Ha esetleg bármi hiányzik vagy megsérült volna azt azonnal dokumentáljuk. Ez nagyon ritkán fordul elő és az esetek nagy többségében a vendég maga jelzi. Ezért sem a vendég előtt kutakodunk végig a lakásban, ami esetleg csökkentheti az addigra már a folyamatos kommunikációnak köszönhetően szinte mindig kialakult bizalmi jó viszonyt.
Ha esetleg valami megsérült volna vagy hiányzik, akkor azt az AirBnb resolution center-en keresztül azonnal jelezzük a rendszeren keresztül a vendég felé. Majd ha ez sem segít akkor kérhetjük az AirBnb mediálisát. Ha ez se vezetne eredményre (ilyen még nem fordult elő az öt éves működésem során) akkor lehetőség van az AirBnb 1 millió dolláros biztosítását igénybe venni. Az ezzel kapcsolatos ügyintézéseket természetesen vállaljuk.